nedjelja, 18. mart 2012.

Primer motivacionog pisma - menadžer prodaje - komercijalista



 Motivaciono pismo
Ime prezime, Adresa, Datum
__________________________________________________________________
ATTN:  Ime kompanije, Adresa; Referenca:XXXXXX


Poštovani,

Ovim pismom želim da apliciram za objavljenu posiciju menadžera prodaje u Vašoj kompaniji, jer sam veoma zainteresofan da radim za kompaniju koja ceni vredan I naporan rad. Lično sam ubedjen da sam osoba koja će se odlično uklopiti u Vaš tim, pošto sam radio za drugog poslodavca na sličnoj poziciji preko 7 godina.
Iako je moje radno iskustvo više vezano za rad u službi podrške kupcima, verujem da je ovo iskustvo odlična osnova za rad na sličnoj poziciji u Vašoj kompaniji, jer sam sa stekao naviku da radim u dinamičnom okruženju, a imam I veliko iskustvo u radu sa velikim klijentima.

U prilogu je moja biografija. U njoj možete videti više detalja o mojim kvalifikacijama I iskustvu u prodaji, ali sam hteo da istaknem ispod nekoliko osobina I veština koje se meni čine kao najvažnije za poziciju menadžera prodaje u Vašoj kompaniji.

Iskustvo u menadžmentu I treningu – Imam 6 godina iskustva u vodjenju tima. U Kompaniji YYY, dnevno sam nagledao rad 15 predstavnika korisničkog servisa. Pravio sam radne rasporede, vodio evidencije zaposlenih, izradjivao izvestaje o njihovom radu, trenirao novozaposlene, razvijao kurikulume treninga za programe unapredjenja poslovnih performansi. Pored svega navedenog, bio sam zadužen I za obuku 100 novih radnika, za vreme koje sam proveo u kompaniji.

Sposobnost za obavljanje više poslova istovremeno – Nekoliko nadredjenjih mi je reklo da cene činjenicu što što brzo učim. Znam kako da rangiram radne zadatke po prioritetu, radim nezavisno I samostalno rešavam probleme. Veoma sam dobro organizovan I orijentiran na detalje, što koristim da pronadjem naefektivnije rešenje problema.

Odlične komunikacione sposobnosti – Imam veliko iskustvo u radu sa ljudima, jer sam radio u oblasti korisničke podrške preko 8 gpdina. Na svojoj trenutnoj poziciji sam zadužen za održavanje dobrih odnosa sa više od 125 korporativnih klijenata. Ovo prethodno zahtebva interakciju sa predstavnicima kompanija na dnevnoj bazi, kako bi im pomogao da nadju rešenja za probleme sa prooizvodima. Tokom svoje radne karijere sam često morao da se suočavam I sa klijentima koji su bili neprijatni prema meni I ljuti na kompaniju. Iz ovog iskustva sam naučio kako da relativno lako rešavam konfliktne situacije I poboljšam sopstvenu taktiku kako bi se održali kvalitetni interkorporativni odnosi.
Zahvaljujem Vam se na vremenu koje ste posvetili razmatranju moje aplikacije i radujem se eventualnom susretu.

S poštovanjem,

XXXXXXXXXXX 

Нема коментара:

Постави коментар