srijeda, 4. januar 2012.

Primer propratnog pisma - VOZAČ





Poštovani,


Moje ime je XXXXXXXXXXX. Ovim pismom želim da izvršim prijavu za posao vozača u kompaniji "XXXXX". Oglas za slobodno radno mesto sam video na sajtu: www........


Kao što možete da vidite u biografiji koja se nalazi u prilogu imam iza sebe bogato vozačko iskustvo. Od 20XX do 20XX sam vozio teretna vozila za kompaniju "XXXXX" širom Evrope. A od 20XX do 20XX radio sam kao lični vozač direktora "XXXXX". 


Posebno bih želeo da naglasim da nisam u prošlosti imao ozbiljnijih saobraćajnih prekršaja kao  i da imam veoma pozitivne preporuke od prethodnih poslodavaca. Vozačku dozvolu imam od 19XX, i to za "B", "C" i "E" kategorije. Tečno govorim Engleski, a služim se i XXXX jezikom.


Od ličnih karakteristika bih želeo da istaknem svoju pouzdanost, lojalnost, tačnost i komunikativnost.   


Nadam se da će moje bogato iskustvo vozača i lične karakteristike doprineti pozivu na intervju za posao. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno me kontaktirajte na: ............


Zahvaljujem Vam se na vremenu koje ste posvetili razmatranju moje aplikacije i radujem se eventualnom susretu.




S poštovanjem,




XXXXXXXXXXX 

Нема коментара:

Постави коментар